Reklamácia

Potrebujete tovar reklamovať?

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa celý proces vždy urýchliť.

Ako postupovať pri reklamácii:

  •  Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:

Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava

  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník. V prípade uznania reklamácie vám bude poštovné uhradené.
  • Stiahnite si reklamačný formulár.

Výmena tovaru

Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.

Ako postupovať pri výmene:

  • Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.
  • Ak máme Vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám vyplnený formulár a žiadosť o výmenu tovaru na fense@fense.sk.
  • V prípade výmeny nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:

Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava

Zásielku odošlite do 30tich dní od prevzatia tovaru.

  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.

Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru.

Vrátenie tovaru

Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené.

Ako postupovať pri vrátení:

  • V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík pošlite doporučene na adresu:

Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava

  • Zásielku odošlite do 14-tich dní od prevzatia tovaru.
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.

Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.

Kontakt

Fense s.r.o.
Sekurisova 6/1920
Bratislava 841 01

IČO: 51229340
DIČ: 2120641391

E-mail:

Tel:

fense@fense.sk

0917 760 490