Reklamácia
Potrebujete tovar reklamovať?
Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa celý proces vždy urýchliť.
Ako postupovať pri reklamácii:
- Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
- Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
- Balík pošlite doporučene na adresu:
Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava
- Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
- Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník. V prípade uznania reklamácie vám bude poštovné uhradené.
- Stiahnite si reklamačný formulár.
Výmena tovaru
Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.
Ako postupovať pri výmene:
- Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.
- Ak máme Vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám vyplnený formulár a žiadosť o výmenu tovaru na fense@fense.sk.
- V prípade výmeny nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
- Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
- Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
- Balík pošlite doporučene na adresu:
Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava
Zásielku odošlite do 30tich dní od prevzatia tovaru.
- Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
- Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.
Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru.
Vrátenie tovaru
Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené.
Ako postupovať pri vrátení:
- V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
- Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
- Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
- Balík pošlite doporučene na adresu:
Fense s.r.o.
Sekurisova 6
SK 841 01 Bratislava
- Zásielku odošlite do 14-tich dní od prevzatia tovaru.
- Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
- Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.
Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.
Kontakt
Fense s.r.o.
Sekurisova 6/1920
Bratislava 841 01
IČO: 51229340
DIČ: 2120641391
E-mail: Tel: | fense@fense.sk 0917 760 490 |